onsdag 20. august 2014

Vinteropplag - ny prosedyre - fortsettelse

Som nevnt i forrige innlegg skal vi få et nytt system for bestilling av vinteropplag.

Onsdag 27. august vil alle aktive medlemmer få tilsendt en epost/sms med ditt brukernavn (medlemsnummer på formen 10***) og passord.

Du vil da kunne logge deg inn  på  "min side" hos xmarina ", der du oppdaterer dine data. NB, det vil bli kort tidsfrist, det kommer vi tilbake til.

Før denne tid bør du ha data på din båt klare, det gjelder: Båttype, modell, lengde, bredde og ditt forsikringsselskap.

Fakturering vil bli som før, den får du i posten. Timebestilling for opptak på land vil skje på "min side". Der gir du også beskjed dersom du skal ligge i boblehavn. Tildeling av plass i boblehavna vil bli som før, du skal kun registrere at du skal i boblehavn.

Xmarina vil være et supplement til vår egen medlemsdatabase. Evt endringer om adresse, båt, etc må fortsatt meldes til sbf.oslo@online.no.

Høsten nærmer seg med stormskritt, som sagt må det bli kort tidsfrist, ikke minst fordi vi trenger oversikt på de som skal i boblehavn slik at vi ser hvilken ledig kapasitet vi har for utleie.

Vi håper vi fortsatt får noen fine turer før vi går i opplag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar