onsdag 24. mars 2010

Nattevakt 2010

Vakt ordning sommer 2010
Skøyen Båtforening.

Nytt i 2010:

Alle medlemmer skal gå nattevakt.

Vaktene deles nå inn i A og B.
Vakt A er avløser dagvakt og er mellom kl 19.00 – 07.00.
Vakt B er mellom kl 21.00 – 09.00 og avløses av dagvakt.

Vaktlisten er tilgjengelig i klubbhuset Skøyen Båtforening torsdagene 15.04 og 22.04 fra kl 18.00-20.00.

Om du ikke kan møte opp på noen av disse dagene, kan du ringe 928 95 765 mellom kl 20.00 og 21.00 på tirsdag og torsdager frem til 29.04, som er siste frist for å sette seg på vakt.

7 kommentarer:

  1. Dette er veldig bra. Enkelt og greit! Kan du sette opp siden så man skrive kommentarer uten å måtte logge inn på en eller annen identitet?

    SvarSlett
  2. Det kan være opptil 100 bloggforfattere, som opprettes av administrator

    SvarSlett
  3. Jeg kan også sette den opp så alle kan skrive kommentarer.

    SvarSlett
  4. Hei, dette ser utmerket ut.Jeg mener det er viktig at hvert medlem har et passord for å logge seg på siden.

    SvarSlett
  5. Erik sa
    Sitat
    Hei, dette ser utmerket ut.Jeg mener det er viktig at hvert medlem har et passord for å logge seg på siden.Sitat slutt.

    Jeg tror ikke at alle medlemmer skal kunne logge seg på. for da tror jeg hele bloggen blir fullstendig rotete. Alle har mulighet til å legge inn en kommentar under hvert innelegg så jeg tror det bør holde. Men jeg tror nok at styrets medlemmer bør kunne logge på for å lage innlegg slik at det ikike blir bare en person som gjør dette. Vanlilge medlemmer og andre får klare seg med å skrive kommentar slik jeg gjør nå.

    mvh
    Hilde

    SvarSlett
  6. Det tror også jeg. Alle i styret vil bli invitert som bloggforfattere.

    SvarSlett
  7. Dette er kjempebra. Kan bli en god informasjonskanal til medlemmene, ikke bare i forhold til rent administrative ting, men også i forhold til det sosiale rundt båtlivet...

    SvarSlett